Аква 360 - доставка води вчасно або безкоштовно
Аква 360 – доставка води вчасно або безкоштовно

З метою здійснення своєчасної доставки Вашого замовлення, наша компанія розробила правила гарантії “ВЧАСНО АБО БЕЗКОШТОВНО”, які зроблять нашу співпрацю максимально зручною для клієнтів.

ДОСТАВКА ТОВАРІВ ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ:

  • У денний час з 11 до 18 годин;

Якщо співробітники компанії не виконали взятих він зобов'язань і доставили товар пізніше Якщо співробітники компанії не виконали взятих він зобов'язань і доставили товар пізніше після дзвінка експедитора та підтвердження тимчасового дипазону або не доставили взагалі без поважної причини, клієнт має право вимагати виконання правил гарантії. Тобто, наступне замовлення, за сумою невиконане, буде надано безкоштовно.

Сума безкоштовної доставки обмежується для фізичних осіб 5 бутлями води, а для юридичних - 10 бутлями. Дані правила стосуються тільки бутильованої води. Якщо в замовлення, крім води, входило обладнання або супутні товари - відшкодування на них не поширюється. Компенсована буде тільки бутильована вода.

Регламент надання послуги “Вчасно або безкоштовно” не є офертою!

ПРАВИЛА ГАРАНТІЇ

  1. Після зробленого клієнтом замовлення, оператор уточнює часовий проміжок, в який бажано його отримати і фіксує заявку. Гарантія буде поширюватися тільки на встановлені тимчасові інтервали, без урахування скороченого часу, заявленого Клієнтом.
  2. Товар вважається доставленим з моменту зв'язку кур'єром служби доставки з Клієнтом через домофон, дзвінок в квартиру або на телефон, якщо домофон в під'їзді відсутня або немає можливості потрапити в квартиру.
  3. Доставка в офіс, адміністративна будівля, складські або виробничі приміщення, здійснюється тільки до центрального входу або шлагбаума, а час доставки - дзвінок експедитора Клієнту.
  4. При порушенні тимчасового інтервалу, якщо замовлення доставлений пізніше, Клієнт зобов'язаний негайно, в присутності кур'єра служби доставки, подзвонити в нашу компанію по вказаному телефону. Якщо дзвінок зроблений після вибуття кур'єра - заява не приймається.
  5. Якщо замовлення не був доставлений і кур'єр не попередив Клієнта про поважні причини відсутності, Клієнт також повинен негайно зателефонувати на телефон компанії і попередити про ситуації, що склалася. У разі відсутності об'єктивних причин затримки Клієнт може зажадати відшкодування гарантії.
  6. Звернеться за відшкодуванням по гарантії Клієнт, може тільки повністю сплативши готівкою чи оформивши документи на безготівковий розрахунок за поточну поставку. Суму відшкодування він отримає при наступному замовленні в нашій компанії.
  7. Для відшкодування гарантії Клієнту необхідно зробити наступне замовлення протягом 30 календарних днів з моменту вступу в силу гарантійного випадку. Відшкодування надається тільки в разі оформлення заявки по телефону через оператора.
  8. Відшкодування здійснюється шляхом доставки замовлення Клієнту в обсягах, що не перевищують зазначених у даному Договорі: для фізичних осіб - 5 бутлів; для юридичних осіб - 10 бутлів. Якщо нове замовлення перевищує суму відшкодування, Клієнт зобов'язується доплатити різницю. Якщо сума замовлення менше суми відшкодування - незатребуваний залишок анулюється і не переноситься на наступні замовлення.
  9. Відшкодування гарантій можливо тільки у вигляді поставок товару і не замінюється виплатою грошових еквівалентів.
  10. Компанія не несе відповідальність за повне або часткове невиконання взятих на себе зобов'язань у разі виникнення форс-мажорних обставин: військові дії, відключення енергопостачання, води, пожежа, стихійні лиха, землетрусу та інше, якщо вони унеможливлюють виконання таких. У разі настання таких обставин Компанія повинна повідомити про них Клієнта.

ПРАВИЛА ГАРАНТІЇ НЕ ПРАЦЮЮТЬ

Виконання даного зобов'язання з відшкодування гарантій не настає в наступних випадках:

  1. Повітряної тривоги;
  2. Загрози або факту ракетного, артилерійського обстрілу та інших військових дій, які можуть стати обставинами непереборної сили;
  3. Відсутності електрики у будинку.
  4. За адресою доставки несправний або відсутній домофон чи ліфт;
  5. Кур'єру не відповіли на дзвінок або не відкрили двері;
  6. Кур'єра не пропустила охорона;
  7. Дані адреси були вказані невірно або неточно;
  8. Клієнт вказав невірний номер телефону;
  9. Телефон, вказаний в заявці, не відповідає або відключений;
  10. Клієнт повідомив про факт порушення тимчасового інтервалу після того, як аказ був доставлений, оплачений і кур'єр поїхав з адреси доставки.

Увага! Компанія не несе відповідальність за повне або часткове невиконання взятих на себе зобов'язань у разі виникнення форс-мажорних обставин: військові дії, відключення енергопостачання, води, пожежа, стихійні лиха, землетрусу та інше, якщо вони унеможливлюють виконання таких. У разі настання таких обставин Компанія повинна повідомити про них Клієнта.